Cum funcţionează eCont?

Contabilitate inteligentă

Dacă aţi decis să deschideţi o companie şi să începeţi o activitate legală pe teritoriul Republicii Moldova, în lipsa unui contabil profesionist – veţi întâmpina mari dificultăţi. În cadrul companiei noastre activează doar contabili de înaltă calificare, ei cunosc contabilitatea, iubesc contabilitatea şi vă pot înţelege din prima.

Veţi avea propriul contabil

Contabilii noştri vă oferă servicii de cea mai înaltă calitate. Noi mereu suntem la dispoziţia Dvs prin intermediul telefonului sau a internetului. Toți clienții noștri au la dispoziție un curator personal, care va răspunde la orice întrebare legată de contabilitate și fiscalitate.

Avantajele colaborării cu eCont:

  • Veţi face economii de timp, bani şi nervi pe seama căutării unui contabil de birou. Sunteţi privaţi de chetuieli suplimentare, de amenajarea locului de lucru, procurarea softului specializat, plata adiţională a impozitelor şi sunteți total lipsiţi de riscul angajării unui contabil neprofesionist sau de o proastă educaţie.
  • Vă răspundem în cei mai restrânşi termeni la întrebări aferente activităţii întreprinderii Dvs.(cel mult 24 ore)
  • Ofertele noastre de preţ, vă vor surprinde plăcut. La fel, vă vom bucura cu o grilă de reduceri motivantă, ce va corespunde necesităţilor şi cerinţelor voastre.
  • Sunteţi lipsiţi de riscul angajării unui contabil necalificat, din vina căruia veţi suporta amenzi, penalităţi etc
  • Salariații companiei Dvs nu vor rămâne fără atenţie. Vă ajutăm să perfectaţi actele necesare pentru angajarea personalului, modificarea schemelor de state, demisionării lucrătorilor, calculul salariilor, concediilor ordinare, concediilor medicale, cât şi a impozitelor aferente.
  • Cu acurateţe păstrăm documentele primare ale companiei Dvs şi în orice moment suntem disponibili de a explica orice “cifră” din bilanţul contabil.
  • Noi vă oferim nu doar calculul şi evidenţa impozitelor companiei, ci vă propunem şi metode de eficientizare a cheltuielilor şi minimizării impozitelor (desigur, în limita legii). Mai simplu - optimizare
  • Nu veţi avea griji privind prezentarea corectă şi la timp a dărilor de seamă. Noi ne vom ocupa de ele.

Ce să faceţi cu documentele primare pe suport de hârtie?

Este pe masură dificil să organizezi o afacere şi să eviţi lucrul de rutină cu diverse documente şi hârtii. Acest lucru îl vom face noi. Le vom procesa, le vom arhiva și le vom păstra atâta timp cât va fi nevoie.

Cine va elibera facturile, documentele de plată şi alte documente contabile?

În dependenţă de necesităţile Dvs, vă oferim diferite soluţii „la pachet”, unde pot fi incluse sau nu, opţiuni ce ţin de întocmirea documentelor primare, păstrării şi livrării acestora.

Ce să fac cu cecurile, facturile de la contragenți?

Aceste documente sunt foarte importante pentru o evidenţă contabilă corectă. Ele ar avea un efect direct asupra veniturilor şi cheltuielilor companiei, la fel şi asupra corectitudinii calculării impozitelor. Vă rugăm să le scanați/fotografiaţi şi să ni le expediaţi în format electronic. Dacă aveţi acumulate mai multe documente şi acte, am putea să trimitem un curier să le ridice.

Notă: Vom avea nevoie ca maxim până în data de 10 a lunii viitoare, toate documentele primare în original să fie prezentate curatorului companiei

E nevoie să păstrez toate documentele pe suport de hârtie?

Conform legislaţiei, sunteţi obligat să păstraţi documentele primare, nu mai puţin de 3 ani (în dependenţă de tipul documentelor). Noi vă oferim posibilitatea păstrării documentelor primare în arhiva noastră. Noi le vom sorta şi le vom arhiva. Ulterior, veţi avea posibilitatea oricând să luaţi un document sau să ridicaţi întreaga arhivă.

Cu ce suntem noi mai buni decât un contabil ordinar?

Principalul scop al companiei noastre – este comoditatea şi calitatea. Cu noi puteţi comunica prin intermediul telefonului sau prin intermediul internetului. În plus, un contabil de birou are nevoie de concedii, foi de boală etc. Pentru aceste perioade oricum le platiți. Cu noi, nu veți avea asemenea griji. Un contabil de birou v-ar costa de 2-3 ori mai scump decât serviciile noastre, însă nu veţi fi pe deplin asiguraţi de competenţa profesională a acestuia.

Aveţi întrebări?

Lăsaţi un nr de telefon iar noi vă contactăm

Sau ne contactaţi la numărul: 060 720 007

Vă mulţumim! În curând vom face legătura cu Dvs!

Suntem gata de a vă oferi următoarele servicii:

Servicii contabile:

Servicii de consultanţă:

Servicii optimizare:

P.S.

  • - În cazul admiterii unor erori şi greşeli în evidenţa contabilă, sau neprezentării la timp a dărilor de seamă şi rapoartelor, ne asumăm responsabilitatea materială pentru plata amenzilor şi penalităţilor.
  • - În cazul unui control fiscal, oferim asistenţă şi ne asigurăm ca acest control să deruleze în limitele stabilite de lege.
  • - În cazul în care nu vă place unul din contabilii noştri, vă oferim altul.
  • - În cazul în care decideți să plecaţi de la noi, vom face ca acest lucru să decurgă rapid şi fără obstacole: vom pregăti tot pachetul de documente, tot setul de informaţii necesare.

Află ce oferă un HR arrow