Cum funcţionează eCont?

Servicii resurse umane pentru afacerea Ta

Atunci când apar dispute sau întrebări în relațiile cu angajații, specialiștii noștri vă ajută să clarificați situația.
Specialistul HR va întocmi și va verifica contractele de angajare, va perfecta întregul set necesar de acte, va oferi consultații și asistență la cel mai înalt nivel.

Ce va face un HR?

  • - Întocmirea, administrarea, perfectarea, actualizarea întregii documentații de personal, în conformitate cu modificările legislației;
  • - Executarea întregului proces de angajare/demisie/concediere a salariaților;
  • - Perfectarea documentelor necesare (contracte individuale de muncă, contract de răspundere materială, acord adițional la contract, ordine de angajare, transfer, demisie, concedii, registre de înregistrare a ordinelor, a contractelor individuale de muncă etc.);
  • - Întocmirea dosarelor personale și fișelor - MR2, arhivarea acestora;
  • - Perfectarea pachetului necesar pentru CNAM;
  • - Evidența tabelelor de pontaj;
  • - Perfectarea, completarea, păstrarea și evidența carnetelor de muncă;
  • - Eliberarea diverselor certificate pentru salariați;
  • - Calcularea stagiului de cotizare.

  • - Completarea și verificarea certificatelor de concediu medical;
  • - Elaborarea schemei de încadrare (statele de personal);
  • - Programarea concediilor de odihnă anuale, întocmirea graficului și informarea salariaților;
  • - Elaborarea Regulamentului Intern de activitate;
  • - Elaborarea fișelor de post ale angajaților;
  • - Întocmirea rapoartelor de personal solicitate de client;
  • - Acordăm suport legislativ pentru orice problemă apărută în domeniul relațiilor de muncă;
  • - Acordăm suport în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.

Aveţi întrebări?

Lăsaţi un nr de telefon iar noi vă contactăm

Sau ne contactaţi la numărul: 060 720 007

Vă mulţumim! În curând vom face legătura cu Dvs!

Află ce oferă un SSM arrow