Oferta de preț la servicii contabile eCont.md

Start-up

de la 960 lei (fără TVA)

  • * Companie nou-creată < 6 luni;
  • * 1 salariat;
  • * Volumul vânzărilor până la 100.000 MDL;
  • * Perfectarea documentelor primare de către client.

    Oferim:
  • - Elaborarea politicii contabile a companiei;
  • - Evidenţa contabilă „la zi”;
  • - Crearea şi implementarea bazei de date 1C licenţiate;
  • - Perfectarea şi prezentarea rapoartelor;
  • - Calculul salariului, concediilor, concediilor medicale;
  • - Definirea strategiilor optime de dezvoltare şi optimizare a cheltuielilor companiei.

  • Opțional - Pentru perfectarea dispozițiilor de plată de către eCont - suplimentar la pachet 10 MDL/buc
  • Opțional - Pentru perfectarea facturilor fiscale către beneficiari - suplimentar la pachet 15 MDL/buc
  • Notă - Pachetul "Start-up" nu se aplică entităților din sfera: producere, comerț cu amănuntul și alimentație publică
Micro

de la 1200 lei (fără TVA)

  • * până la 3 salariați;
  • * Volumul vânzărilor până la 300.000 MDL/an;
  • * Perfectarea documentelor primare de către client.

    Oferim:
  • - Toate serviciile pachetului Start-up.
  • + Evidenţa salariaților;
  • + Acordarea suportului în lucrul cu organele de control;

  • Opțional - Pentru perfectarea dispozițiilor de plată de către eCont - suplimentar la pachet 10 MDL/buc
  • Opțional - Pentru perfectarea facturilor fiscale către beneficiari - suplimentar la pachet 15 MDL/buc
Mini

de la 1800 lei (fără TVA)

  • * până la 5 salariați;
  • * Volumul vânzărilor până la 600.000 MDL/an;
  • * Perfectarea documentelor primare de către client.

    Oferim:
  • - Toate serviciile pachetului Micro.
  • + Modele-tip de contracte;
  • + Arhivarea şi păstrarea documentelor primare contabile (nu mai mult de 6 luni);

  • Opțional - Pentru perfectarea dispozițiilor de plată de către eCont - suplimentar la pachet 10 MDL/buc
  • Opțional - Pentru perfectarea facturilor fiscale către beneficiari - suplimentar la pachet 15 MDL/buc
Activ

de la 3000 lei (fără TVA)

  • * până la 10 salariați;
  • * Volumul vânzărilor până la 1.500.000 MDL/an;
  • * Perfectarea documentelor primare de către eCont.

    Oferim:
  • Toate serviciile pachetului Mini.
  • + Calcularea şi analiza costurilor, politicii de preţ;
  • + Perfectarea şi pregătirea documentelor şi actelor pentru beneficierea de credite, granturi etc;
  • + Analiza creanţelor şi datoriilor;
Business

de la 6000 lei (fără TVA)

  • * până la 40 salariați;
  • * Volumul vânzărilor – nelimitat;
  • * Perfectarea documentelor primare de către eCont.

    Oferim:
  • - Toate serviciile pachetului Activ.
  • + Suport fiscal
  • + Livrarea și recepționarea documentelor primare de către eCont (după caz)
  • + Servicii consultanță - 3 ore/lună

*Corecţie de preţ în funcţie de numărul de operaţiuni/lună

Start-up Micro Mini Activ Business
< 10 operaţiuni 960 lei 1200 lei 1800 lei 3000 lei 6000 lei
11- 20 operaţiuni 1200 lei 1500 lei 2150 lei 3400 lei 6600 lei
21 - 40 operaţiuni 1400 lei 1800 lei 2500 lei 4000 lei 7300 lei
41 - 60 operaţiuni 1600 lei 2100 lei 2850 lei 4800 lei 8100 lei
61 - 80 operaţiuni 1800 lei 2400 lei 3200 lei 5600 lei 9000 lei
81 - 100 operaţiuni 2000 lei 2700 lei 3550 lei 6500 lei 10000 lei
101 - 120 operaţiuni 2200 lei 3050 lei 4050 lei 7600 lei 11100 lei
121 - 140 operaţiuni 2400 lei 3400 lei 4550 lei 8800 lei 12300 lei
141 - 160 operaţiuni 2600 lei 3750 lei 5050 lei 10000 lei 13500 lei
161 - 180 operaţiuni 2800 lei 4100 lei 5550 lei 11200 lei 14700 lei
181 - 200 operaţiuni 3000 lei 4450 lei 6050 lei 12400 lei 15900 lei
201 - 220 operaţiuni 3200 lei 4800 lei 6550 lei 13600 lei 17100 lei
221 - 240 operaţiuni 3400 lei 5150 lei 7050 lei 14800 lei 18300 lei
241 - 260 operaţiuni 3600 lei 5500 lei 7550 lei 16000 lei 19500 lei
261 - 280 operaţiuni 3800 lei 5850 lei 8050 lei 17200 lei 20700 lei
281 - 300 operaţiuni 4000 lei 6200 lei 8550 lei 18400 lei 21900 lei

* Operaţiune economică - procesarea în evidenţă contabilă a documentelor primare: factură fiscală primită, factură fiscală eliberată, bon de plată, decont de avans; document de casă, act de achiziţii, foaie de parcurs; extras bancar; ordin deplasare; declaraţie vamală
** Factură fiscală/expediţie/act achiziţii/declaraţie vamală - se consideră a fi 1 (una) operaţiuni dacă are nu mai mult de 10 poziţii. Fiecare următoarele 10 poziţii facturate se consideră o operaţiune suplementară
*** Prețurile afișate nu includ TVA!

Coeficient de complexitate aplicat în funcție de genul de activitate (adițional la prețul standard al pachetului)

IT: 0.9
Servicii: 1.0
Construcții: 1.2
Import/export: 1.2
Transport: 1.2
Asigurări: 1.3
Producere: 1.3
Vânzări: 1.4
Alimentație publică: 1.5
Turism: 1.5
Agricultură: 1.5
Microfinanțare: 1.5




Prețuri pentru SSM (pachet standard)

1 - 10 salariați 2000 lei/lună
11 - 50 salariați 3000 lei/lună
51 - 100 salariați 5000 lei/lună
101 - 150 salariați 7000 lei/lună
151 - 200 salariați 8000 lei/lună
* Prețurile afișate nu includ TVA!
Neplătitor TVA Plătitor TVA
ÎI, SRL - 200 lei ÎI, SRL - 300 lei
SA, АО - 300 lei SA, АО - 500 lei

* Prețurile afișate nu includ TVA!

** Companie inactivă se consideră a fi entitatea economică care temporar și-a sistat activitatea, nu are angajați, nu a avut mișcări pe conturi bancare (intrări/ieșiri), nu a primit și nu a eliberat facturi fiscale.

Doriţi să vă oferim un tarif mai avantajos?

Lăsaţi un nr de telefon iar noi vă contactăm

Sau ne contactaţi la numărul: 060 720 007

Vă mulţumim! În curând vom face legătura cu Dvs!

La fel, util să cunoaşteţi:

Înregistrarea companiei:

- Oferim servicii de înregistrare a companiei pentru o taxă simbolică de 2000 lei (fără TVA)

HR:

- Servicii resurse umane extrapachet - de la 80 lei/pers/lună

Prezentarea dărilor de seamă „la zero”:

- Dacă afacerea Dvs deocamdată e în pauză, şi aveţi doar de prezentat dări de seamă şi rapoarte la zero, noi ne vom ocupa de acest lucru pentru o taxă simbolică de la 200 lei/lună.

Arhivarea:

- Servicii de arhivare şi păstrare a documentelor primare contabile (extra-pachet) – 100 lei/lună. (Arhivarea și păstrarea documentelor primare aferente perioadelor anterioare anului fiscal de gestiune)

Curierat:

- După necesitate, vă oferim servicii adiţionale de curierat pentru o plată rezonabilă.

-Remarcă:

- Noi respectăm timpul tuturor colaboratorilor noștri. De aceea, vă informăm precum că NU prestăm servicii de instruire și NU oferim cursuri expres de contabilitate.